Понеділок, 25 Жовтня, 2021

ГУЛЯР Марія Валеріївна

Начальник служби у справах дітей

Гуляр Марія Валеріївна

ПРО СЛУЖБУ

Електронна адреса:
miskrada_zd@ukr.net (приймальня)
children.zdol@gmail.com (відділ)
child.zdgromada@gmail.com

Контактний телефон:
(03652) 2 21 31 (приймальня)
(098) 502 53 94 (приймальня)
(066) 406 34 08 (приймальня)

Прийом громадян:
м.Здолбунів, вул.Грушевського, 14, каб. №139

2-а і 4-а середа
10:00-16:00 год

КОРОТКІ ВІДОМОСТІ:
Громадянство: громадянка України;
Освіта:

1991 – 2002 р. — навчання в Гільчанській загальноосвітньій школі І-ІІІст., яку закінчила із відзнакою;

2002 – 2007 р. — навчання в Рівненському державному гуманітарному університеті, історико-соціологічний факультет, спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Історія»; кваліфікація «Вчитель історії і правознавства»;

2016 – 2019 р. — навчання в Національному університеті водного господарства та природокористування, спеціальність «Публічне управління та адміністрування», кваліфікація «Ступінь вищої освіти магістр».

Трудова діяльність:

19.02.2008 – 02.09.2008 р. — спеціаліст служби у справах дітей Здолбунівської РДА;

02.09.2008 – 15.03.2013 р. — головний спеціаліст служби у справах дітей Здолбунівської РДА;

15.03.2013 – 05.03.2015 р. — завідувач сектора профілактики бездоглядності та соціального захисту дітей служби у справах дітей Здолбунівської РДА;

05.03.2015 – 08.02.2021 р. — начальник служби у справах дітей Здолбунівської РДА.

Начальник служби згідно функціональних обов’язків:

1.1 Очолює та здійснює керівництво діяльністю служби у справах дітей.
1.2 Розподіляє обов’язки між працівниками, координує їх роботу.
1.3 У межах визначених повноважень забезпечує роботу з матеріалами та документами, що надходять до служби.
1.4 У межах визначених повноважень разом із фахівцями відповідних структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради забезпечує виконання доручень міського голови, здійснює підготовку проектів поточних та перспективних планів роботи служби, проектів рішень, що виносяться на розгляд виконавчого комітету міської ради.
1.5 Аналізує та узагальнює матеріали про хід виконання організаційно-розпорядчих документів сільської ради та її виконавчого органу для міського голови.
1.6 Призначає на посади, звільняє з посад та переміщує працівників служби, контролює своєчасне заміщення вакансій, заохочення та застосування заходів дисциплінарних стягнень.
1.7 У межах визначених повноважень розглядає пропозиції, звернення, заяви, що надходять до виконавчого комітету міської ради, готує відповідні матеріали та подає їх на розгляд міському голові.
1.8 Здійснює прийом громадян, юридичних осіб, представників установ, організацій, вирішує питання відповідно до повноважень служби, здійснює інші повноваження, передбачені чинним законодавством України.
1.9 Бере участь у роботі виконавчого комітету міської ради, сесій міської ради з питань, які входять до його компетенції.
1.10 Організовує роботу щодо ведення обліку дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, усиновлених, влаштованих до прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу, патронатних сімей та реабілітаційних центрів.
1.11 Організовує роботу щодо влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, під опіку, піклування, до дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, сприяння усиновленню.
1.12 Організовує роботу щодо здійснення контролю за умовами утримання і виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування у сім’ях опікунів, піклувальників, прийомних сім’ях, дитячих будинках сімейного типу.
1.13 Організовує роботу щодо підтвердження місця проживання дитини для її тимчасового виїзду за межі України;
1.14 Організовує роботу щодо здійснення контролю за цільовим використанням аліментів на утримання дитини;
1.15 Організовує роботу щодо забезпечення захисту житлових і майнових прав дітей, зокрема, розглядає питання щодо вчинення правочинів з майном дітей, збереження наявного майна.
1.16 Розглядає питання щодо надання згоди на влаштування дітей інтернату, спеціальної, санаторної школи, центру на вихідні та святкові дні.
1.17 Видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.
1.18 Забезпечує захист державної таємниці у напрямках діяльності служби у справах дітей виконавчого комітету міської ради.
1.19 Координує роботу структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ та організацій усіх форм власності на відповідній території з питань соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та вчиненню правопорушень неповнолітніми.
1.20 Запрошує для бесіди батьків або опікунів, піклувальників, посадових осіб з метою з’ясування причин та умов, які призвели до порушення прав дітей, бездоглядності та безпритульності, вчинення правопорушень, і вживає заходів до усунення таких причин.
1.21 Організовує та контролює роботу з ведення Єдиної інформаційно-аналітичної системи «Діти» (єдиного електронного банку даних дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, і громадян України, які згодні і можуть взяти їх на виховання, та дітей, які залишились без батьківського піклування).
1.22 Здійснює контроль за організацією виховної роботи у закладах освіти.
1.23 Здійснює контроль за дотриманням законодавства про працю дітей на підприємствах, установах та організаціях усіх форм власності.
1.24 Представляє інтереси дітей в усіх установах і організаціях, бере участь у судових засіданнях, які стосуються захисту прав та інтересів дітей, у допитах та слідчих діях за участю неповнолітніх, з метою їх захисту.
1.25 Проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу з питань, що стосуються діяльності служби, через засоби масової інформації.
1.26 Здійснює прийом громадян, юридичних осіб, представників установ, організацій, вирішує питання відповідно до повноважень служби, здійснює інші повноваження, передбачені чинним законодавством України.