Структура міської ради
Міський голова
Заступники голови
Секретар міської ради
Старости
Радники голови
Структура та підрозділи міської ради
Депутати, Постійні комісії
Депутатський корпус
Мапа депутатських округів
Депутатська діяльність
Постійні депутатські комісії
Рішення міської ради
Проекти рішень
Виконавчий комітет міської ради
Склад виконкому
Проєкти рішень виконкому
Рішення виконкому
Інструменти самоврядування
Громадський бюджет
Електронні петиції
Громадські слухання
Громадські збори
Громадська експертиза
Місцеві ініціативи
Партнери громади
Проєктна діяльність
Партнери в Україні
Партнери за кордоном
Запобігання корупції
Запобігання та протидія корупції
Очищення влади
Повідомити про факт копупції
Містобудівна документація
Генеральні плани
Детальні плани територій
Плани зонування
Накази та протоколи
Установи соціальних послуг
Територіальний центр
соціального обслуговування
Заклади культури
Клубні установи
Бібліотеки
Краєзнавчий музей
Музична школа
Спортивні заклади
Здолбунівська ДЮСШ
Старостат утворений рішенням Здолбунівської міської ради від 18.12.2020 №28 «Про утворення старостинських округiв Здолбунівської міської ради»
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СТАРОСТАТ
Площа: 75,56 км2
Населення: 4778 чол.
Населені пункти старостату: с. Богдашів, с. Глинськ, с. Загора, с. Ільпінь, с. Кошатів, с. Срестів, с. Підурків, с. Новосілки
Відстань до Здолбунова: 7,1 км
Староста: Нестерчук Петро Миколайович
АДМІНІСТРАТИВНІ БУДІВЛІ П’ЯТИГІРСЬКОГО СТАРОСТИНСЬКОГО ОКРУГУ
СЕЛО П’ЯТИГОРИ
Адреса: вул. Вишнева,3, с. П’ятигори, Рівненський район, 35764
Телефон: +38 ()
Ел. адреса: pyatygoryrada@gmail.com
Графік роботи:
Прийом громадян старостою:
Перелік послуг, які надаються спеціалістами старостату:
СЕЛО БОГДАШІВ
Адреса: вул. Шевченка, 3, с. Богдашів, Рівненський район, 35707
Телефон: +38 ()
Ел. адреса: bogdashiv@meta.ua
Графік роботи:
Прийом громадян старостою:
Перелік послуг, які надаються спеціалістами старостату:
СЕЛО ГЛИНСЬК
Адреса: вул. Центральна, 15, с. Глинськ, Рівненський район, 35710
Телефон: +38 ()
Ел. адреса: glinsksr@ukr.net
Графік роботи:
Прийом громадян старостою:
Перелік послуг, які надаються спеціалістами старостату:
Старостат утворений рішенням Здолбунівської міської ради від 18.12.2020 №28 «Про утворення старостинських округiв Здолбунівської міської ради»
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СТАРОСТАТ
Площа: 64,12 км2
Населення: 2180 чол.
Населені пункти старостату: с. Копиткове, с. Мар’янівка, с. Новомильськ, с. Новосілки, с. Степанівка
Відстань до Здолбунова: 14,5 км
Староста: Ворон Петро Ананійович
Прийом громадян старостою:
П’ятниця – 09.00 -13.00 с.Копиткове , вул. Шкільна, 2а
Вівторок – 10.00 – 14.00 с.Новосілки, вул. Шкільна, 2
Третій четвер місяця – 10.00 – 13.00 с.Новомильськ , вул. Центральна ,39а
Третій четвер місяця – 14.00 – 16.00 с.Степанівка, вул. Приходька,15
Прийом громадян головним спеціалістом Стеранчак В.Г.:
П’ятниця – 09.00 -13.00 с.Копиткове , вул. Шкільна, 2а
Вівторок – 10.00 – 14.00 с.Новосілки, вул. Шкільна, 2
Третій четвер місяця – 10.00 – 13.00 с.Новомильськ , вул. Центральна ,39а
Третій четвер місяця – 14.00 – 16.00 с.Степанівка, вул. Приходька,15
Щоденно ( крім виїзних днів) – 8.00 – 17.00 с.Копиткове , вул. Шкільна, 2а.
АДМІНІСТРАТИВНІ БУДІВЛІ КОПИТКІВСЬКОГО СТАРОСТИНСЬКОГО ОКРУГУ
СЕЛО КОПИТКОВЕ
Адреса: вул. Шкільна, 2а, с. Копиткове, Рівненський район, 35720
Телефон: +38 ()
Ел. адреса: kopsilrad@ukr.net
Графік прийому громадян: понеділок, среда,четвер – 900-1600, обідня перерва: 1300-1400 , вихідні дні: субота, неділя
Перелік послуг, які надаються спеціалістами старостату:
СЕЛО НОВОСІЛКИ
Адреса: вул. Шкільна,2, с. Новосілки, Рівненський район, 35723
Телефон: +38 ()
Ел. адреса: novosilkisr@ukr.net
Графік прийому громадян: понеділок, вівторок, среда,четвер – 900-1600, обідня перерва: 1300-1400 , вихідні дні: субота, неділя
Перелік послуг, які надаються спеціалістами старостату:
ПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ від Олександра Врублевського, експерта-консультанта проекту DESPRO з питань діяльності старост та співробітництва територіальних громад
Чіткої відповіді на це запитання чинне законодавство не містить. Є лише припис Закону №280/97-ВР, який визначив, що утворення старостинських округів належить до питань, які вирішуються виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради об’єднаної територіальної громади, утвореної відповідно до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» (пункт 1 частини 3 статті 26).
Це означає, що рада об’єднаної територіальної громади, утворюючи старостинські округи, має право:
Варто знати, що для формування радою ОТГ старостинських округів чинне законодавство не передбачає використання якихось спеціальних формул, методик чи нормативів.
Чинне законодавство такої вимоги не містить. Хоча за певних обставин, межі старостинських округів можуть співпадати з межами колишніх територіальних громад, які існували до об’єднання (приєднання до ОТГ). Це може бути у тому випадку, коли кількість жителів кожної територіальної громади (окрім адміністративного центру), що увійшли до складу об’єднаної територіальної громади чи приєдналися до неї, є приблизно однаковою та населені пункти з одного старостинського округу в інший не переносились.
Правом утворення старостинських округів наділені виключно сільські, селищні, міські ради об’єднаних територіальних громад. Будь-хто інший, чи голова ОТГ, чи виконком, не уповноважені утворювати старостинські округи. Однак голова ОТГ і члени виконкому відповідно до регламенту ради та виконкому вносити до порядку денного відповідного органу місцевого самоврядування питання, що стосуються старостинських округів. Це може бути, наприклад, питання про:
Про утворення старостинських округів радою ОТГ на пленарному засіданні приймається відповідне рішення простою більшістю голосів.
Чинне законодавство не пред’являє спеціальних вимог до рішення ради ОТГ про утворення старостинських округів. Зазвичай, рішення про утворення старостинських округів містять таку інформацію:
Іноді ради ОТГ одним рішенням разом із наведеними вище діями також й затверджують Положення про старосту та призначають дату проведення перших виборів старост.
Старостинські округи мають утворюватися в таких випадках:
● після об’єднання територіальних громад (як правило, це робиться на першому пленарному засіданні новообраної ради ОТГ);
● після приєднання громади (громад) до вже об’єднаної громади.
Також старостинські округи можуть заново утворюватися із збільшенням чи зменшенням їх кількості перед виборами старост не пізніше початку виборчої кампанії.
Висновку про те, що в одному старостинському окрузі свої повноваження має здійснювати один староста. можна дійти після аналізу деяких норм Закону №280/97-ВР. Так, частиною 2 статті 141 закріплено, що староста обирається жителями села, селища (сіл, селищ), розташованого на території відповідного старостинського округу, на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування в порядку, визначеному законом, і здійснює свої повноваження на постійній основі. Поруч з цим, й кінцева частина законодавчого визначення старостинського округу, а саме: « … з метою забезпечення представництва інтересів жителів такого населеного пункту (населених пунктів) старостою» (абзац двадцять четвертий статті 1) теж підтверджує зроблений нами висновок.
Не зважаючи, що чинне законодавство безпосередньо не забороняє це робити, на мій погляд, зміна кількості старостинських округів чи їх меж після того як обрані старости почали здійснювати свої повноваження, буде суперечити логіці відносин старост із виборцями. Адже, якщо цього не дотримуватися, то повноваження старости можуть бути поширені на населені пункти, мешканці яких у виборах відповідного старости з об’єктивних причин не могли брати участь. Сподіваюся, що новий закон «Про місцеве самоврядування в Україні» міститиме припис, який заборонятиме радам громад змінювати кількість старостинських округів чи їх межі, якщо це матиме своїм наслідком перепідпорядкування старостам населених пунктів, мешканці яких на виборах обрали на відповідних виборах іншого старосту.
На мою думку, кількість старостинських округів чи їх межі можуть змінюватися лише перед виборами старост за умови, що у подальшому мешканці змінених старостинських округів обиратимуть собі відповідних старост.
Це питання нормативно не врегульовано. Із законодавчого визначення старостинського округу, яке наведено в Законі №280/97-ВР (абзац двадцять четвертий статті 1) випливає, що це може бути як один населений пункт, так і декілька (крім адміністративного центру ОТГ).
Вважаю, що при формуванні старостинських округів, передусім, до уваги повинна братися кількість мешканців. Такий підхід має забезпечувати як приблизно однакову кількість жителів в округах, так і оптимальне навантаження на старост, виходячи з того, скільки жителів староста може об’єктивно обслуговувати.
Вважаю, що законодавче визначення терміну «старостинський округ» не повністю відображає його реальний зміст, адже визначення, як правило, містять лише основні ознаки правових термінів. Інші ознаки правових термінів зазвичай виявляються вже під час їх аналізу або ж відповідного тлумачення.
На мій погляд, старостинський округ також можна розглядати як:
e-mail прес-служби: info.zdgromada@gmail.com
Технічне забезпечення та розробка порталу:
Олексій Козачок, 2021-2023
Відділ інформаційної політики, технологій
та захисту інформації.
info.zdgromada@gmail.com
При використанні документів, фото, відео матеріалів та іншої інформації - посилання на сайт обов'язкове.
© 2021-2022 Здолбунівська Громада - усі права захищено.
© 2022 Здолбунівська міська рада - усі права захищено. При використанні інформації посилання на сайт обов'язкове.