РОЙКО Марина Михайлівна
РОЙКО Марина Михайлівна Начальниця центру надання адміністративних послуг (ЦНАП)ПРО ВІДДІЛ Електронна адреса: cnap.zdgromada@gmail.com...
Структура міської ради
Міський голова
Заступники голови
Секретар міської ради
Старости
Радники голови
Структура та підрозділи міської ради
Депутати, Постійні комісії
Депутатський корпус
Мапа депутатських округів
Депутатська діяльність
Постійні депутатські комісії
Рішення міської ради
Проекти рішень
Виконавчий комітет міської ради
Склад виконкому
Проєкти рішень виконкому
Рішення виконкому
Інструменти самоврядування
Громадський бюджет
Електронні петиції
Громадські слухання
Громадські збори
Громадська експертиза
Місцеві ініціативи
Партнери громади
Проєктна діяльність
Партнери в Україні
Партнери за кордоном
Запобігання корупції
Запобігання та протидія корупції
Очищення влади
Повідомити про факт копупції
Містобудівна документація
Генеральні плани
Детальні плани територій
Плани зонування
Накази та протоколи
Установи соціальних послуг
Територіальний центр
соціального обслуговування
Заклади культури
Клубні установи
Бібліотеки
Краєзнавчий музей
Музична школа
Спортивні заклади
Здолбунівська ДЮСШ
35705, вул. Грушевського, 14, м.Здолбунів, Рівненської області, Україна
тел.: +38 (098) 016 35 13
zdol_adm@ukr.net
cnap.zdgromada@gmail.com
Час прийому громадян:
8:00 – 16:00 год. понеділок, середа, четвер
8:00 – 20:00 год . вівторок
8:00 – 15:00 год. п’ятниця
8:00 – 13:00 год. субота
без перерви на обід
Адміністратори здійснюють консультування суб’єктів звернення стосовно порядку та умов надання адміністративних послуг. Консультація без пред’явлення документів не може вважатися повною.
Звертаємо увагу суб’єктів звернення, що під час відвідування Центру надання адміністративних послуг Здолбунівської міської ради при собі необхідно мати паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особи та реєстраційний номер облікової картки платника податків (окрім осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера).
Код послуги | Назва послуги | Картка послуги | Online |
---|---|---|---|
1 | Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування) | ||
2 | Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань (крім громадського формування) | ||
3 | Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування) | ||
4 | Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування) | ||
5 | Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування) | ||
6 | Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування) | ||
7 | Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) | ||
8 | Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) | ||
9 | Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідації комісії) юридичної особи (крім громадського формування) | ||
10 | Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування) | ||
11 | Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування) | ||
12 | Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування) | ||
13 | Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування | ||
14 | Державна реєстрація фізичної особи- підприємця | ||
15 | Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу - підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань | ||
16 | Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осію, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань | ||
17 | Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням | ||
18 | Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб-підприємців та громадських формувань | ||
19 | Виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру | ||
20 | Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації |
Код послуги | Назва послуги | Картка послуги | Online |
---|---|---|---|
1 | Державна реєстрація включення відомостей про громадське об’єднання | ||
2 | Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи | ||
3 | Державна реєстрація створення громадського об’єднання | ||
4 | Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання | ||
5 | Державна реєстрація рішення про припинення громадського об’єднання | ||
6 | Державна реєстрація рішення про відмінну рішення про припинення громадського об’єднання | ||
7 | Державна реєстрація рішення про виділ громадського об’єднання | ||
8 | Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об’єднання | ||
9 | Державна реєстрація підтвердження Всеукраїнського статусу громадського об’єднання | ||
10 | Державна реєстрація відмови від Всеукраїнського статусу громадського об’єднання | ||
11 | Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті реорганізації. | ||
12 | Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідації | ||
13 | Державна реєстрація припинення громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи | ||
14 | Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об’єднання | ||
15 | Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання | ||
16 | Державна реєстрація зміни до відомостей про громадське об’єднання | ||
17 | Державна реєстрація зміни до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи | ||
18 | Державна реєстрація створення профспілки | ||
19 | Реорганізація профспілки | ||
20 | Державна реєстрація рішення про припинення профспілки | ||
21 | Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення профспілки | ||
22 | Державна реєстрація припинення профспілки | ||
23 | Внесення змін до відомостей про профспілку | ||
24 | Включення відомостей про профспілку | ||
25 | Створення творчої спілки | ||
26 | Реорганізація творчої спілки | ||
27 | Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки | ||
28 | Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення творчої спілки | ||
29 | Ліквідація творчої спілки | ||
30 | Внесення змін до відомостей про творчу спілку | ||
31 | Включення відомостей про творчу спілку | ||
32 | Створення організації роботодавців | ||
33 | Реорганізація організації роботодавців | ||
34 | Реєстрація рішення про припинення організації роботодавців | ||
35 | Реєстрація зміни складу комісії з припинення організації роботодавців | ||
36 | Ліквідація організації роботодавців | ||
37 | Внесення змін до відомостей про організацію роботодавців | ||
38 | Включення відомостей про організацію роботодавців | ||
39 | Створення структурного утворення політичної партії | ||
40 | Створення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи | ||
41 | Реорганізація структурного утворення політичної партії | ||
42 | Реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії | ||
43 | Реєстрація зміни складу комісії з припинення структурного утворення політичної партії | ||
44 | Припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи | ||
45 | Ліквідація структурного утворення політичної партії | ||
46 | Внесення змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи | ||
47 | Внесення змін до відомостей про структурне утворення політичної партії | ||
48 | Включення відомостей про структурне утворення політичної партії | ||
49 | Створення третейського суду | ||
50 | Припинення третейського суду | ||
51 | Внесення змін до відомостей про третейський суд | ||
52 | Реєстрація статуту територіальної громади | ||
53 | Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади | ||
54 | Скасування державної реєстрації статуту територіальної громади |
Код послуги | Назва послуги | Картка послуги | Online |
---|---|---|---|
1 | Державна реєстрація права власності на нерухоме майно | ||
2 | Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно | ||
3 | Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна | ||
4 | Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна | ||
5 | Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень | ||
6 | Скасування державної реєстрації речових прав не нерухоме майно та їх обтяжень | ||
7 | Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно | ||
8 | Скасування рішення державного реєстратора | ||
9 | Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
Код послуги | Назва послуги | Картка послуги | Online |
---|---|---|---|
1 | Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку |
Код послуги | Назва послуги | Картка послуги | Online |
---|---|---|---|
1 | Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру | ||
2 | Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку | ||
3 | Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу | ||
4 | Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу | ||
5 | Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу | ||
6 | Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу | ||
7 | Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу | ||
8 | Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць | ||
9 | Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель | ||
10 | Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку | ||
11 | Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території) | ||
12 | Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації | ||
13 | Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання) | ||
14 | Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою | ||
15 | Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями | ||
16 | Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки |
Код послуги | Назва послуги | Картка послуги | Online |
---|---|---|---|
1 | Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки | ||
2 | Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами | ||
3 | Реєстрація декларації про відходи | ||
4 | Експлуатаційний дозвіл оператором ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження | ||
5 | Експлуатаційний дозвіл для провадження діяльності: на потужностях (об’єктах) з переробки неїстивних продуктів тваринного походження; на потужностях (об’єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів | ||
6 | Дозвіл (санітарний паспорт) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання (в рентгенкабінетах) | ||
7 | Дозвіл (санітарний паспорт) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання (в стоматологічних рентгенкабінетах) | ||
8 | Дозвіл (санітарний паспорт) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання (в установах) | ||
9 | Дозвіл (санітарний паспорт) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання | ||
10 | Дозвіл на проведення діагностичних, експериментальних, випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах та організаціях, діяльність яких пов’язана з використанням джерел неіонізуючого випромінювання |
Код послуги | Назва послуги | Картка послуги | Online |
---|---|---|---|
1 | Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки | ||
2 | Внесення змін містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки | ||
3 | Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки | ||
4 | Внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки | ||
5 | Погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність | ||
6 | Присвоєння поштової адреси |
Код послуги | Назва послуги | Картка послуги | Online |
---|---|---|---|
1 | Реєстрація місця проживання | ||
2 | Зняття з реєстрації місця проживання | ||
3 | Видача довідки про реєстрацію місця проживання | ||
4 | Реєстрація місця перебування | ||
5 | Внесення змін до інформації про особу до реєстру громади | ||
6 | Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання | ||
7 | Внесення до паспортів громадян України зміни назв перейменованих вулиць, провулків, нумерації будинків | ||
8 | Адресна картка | ||
9 | Видача довідки про останнє місце реєстрації померлого | ||
10 | Внесення інформації про особу до реєстру громади | ||
11 | Надання інформаційної довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб |
Код послуги | Назва послуги | Картка послуги | Online |
---|---|---|---|
1 | Державна реєстрація шлюбу | ||
2 | Державна реєстрація розірвання шлюбу | ||
3 | Надання комплексної послуги “єМалятко”: 1) державна реєстрація народження та визначення походження дитини 2) призначення допомоги при народженні дитини 3) реєстрація у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків 4) внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номера запису в ньому |
РОЙКО Марина Михайлівна Начальниця центру надання адміністративних послуг (ЦНАП)ПРО ВІДДІЛ Електронна адреса: cnap.zdgromada@gmail.com...
ДОЇЖАЧ Валентина Леонідівна Державний реєстратор центру надання адміністративних послуг (ЦНАП)ПРО ВІДДІЛ Електронна адреса:...
КИСЛЮК Тамара Іванівна Адміністратор центру надання адміністративних послуг (ЦНАП)ПРО ВІДДІЛ Електронна адреса: zdol_adm@ukr.net...
ПРИТУЛЕНКО Світлана Володимирівна Адміністратор центру надання адміністративних послуг (ЦНАП)ПРО ВІДДІЛ Електронна адреса: cnap.zdgromada@gmail.com...
СІРАК Ольга Леонідівна Адміністратор центру надання адміністративних послуг (ЦНАП)ПРО ВІДДІЛ Електронна адреса: cnap.zdgromada@gmail.com...
ХЛІБЮК Ганна Володимирівна Адміністратор центру надання адміністративних послуг (ЦНАП)ПРО ВІДДІЛ Електронна адреса:...
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням Здолбунівської міської ради
від 10 серпня 2022 року № 1261
ПОЛОЖЕННЯ
про центр надання адміністративних послуг Здолбунівської міської ради
1. Положення про Центр надання адміністративних послуг Здолбунівської міської ради (далі – Положення) розроблено відповідно до Закону України “Про адміністративні послуги”, постанови Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 №118 “Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг”.
2. Центр надання адміністративних послуг Здолбунівської міської ради (далі Центр), утворений як постійно діючий робочий орган, з метою надання адміністративнх послуг.
3. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації Центру приймається Здолбунівською міською радою.
Вибір місця розташування центру, віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць адміністраторів здійснюється в межах Здолбунівської міської територіальної громади з урахуванням територіальної доступності, яка визначається відповідно до частини четвертої статті 12 Закону України “Про адміністративні послуги”.
4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Регламентом Центру надання адміністративних послуг Здолбунівської міської ради та цим Положенням.
5. Основними завданнями Центру є:
5.1. організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
5.2. спрощення процедури отримання адміністративних послуг;
5.3. забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг у Центрі;
5.4. проведення моніторингу якості надання адміністративних послуг відповідно до частини четвертої статті 7 Закону України “Про адміністративні послуги”, визначення та вжиття заходів до підвищення рівня якості їх надання, оприлюднення інформації про результати моніторингу та вжиті заходи;
5.5. забезпечення процесу автоматизації прийому документів та надання адміністративних послуг шляхом використання інформаційних систем та систем електронного документообігу.
6. Центром забезпечується надання адміністративних послуг адміністратором, у тому числі шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
7. Центр забезпечує надання адміністративних послуг із залученням до його роботи посадових осіб окремих виконавчих органів Здолбунівської міської ради. Перелік таких посадових осіб визначається міським головою.
На підставі узгоджених рішень Здолбунівської міської ради, та суб’єкта надання адміністративних послуг окремі адміністративні послуги можуть надаватися через Центр посадовими особами такого суб’єкта. Зазначені послуги надаються виключно у разі, коли вони не можуть бути надані у Центрі адміністратором або їх надання адміністратором є значно гіршим для інтересів суб’єктів звернення та/або публічних інтересів. В узгоджених рішеннях зазначаються обґрунтування їх прийняття.
Посадові особи суб’єктів надання адміністративних послуг зобов’язані дотримуватися вимог щодо часу прийому та інших вимог до організації роботи у Центрі, встановлених Здолбунівською міською радою.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, його віддалені (у тому числі пересувні) робочі місця адміністраторів, визначається Здолбунівською міською радою.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, включає:
адміністративні послуги, суб’єктом надання яких є Здолбунівська міська рада (її виконавчі органи або посадові особи);
адміністративні послуги органів виконавчої влади та адміністративні послуги, що надаються органами місцевого самоврядування у порядку виконання делегованих повноважень, які є обов’язковими для надання через центри, за переліком, визначеним відповідно до частини сьомої статті 12 Закону України “Про адміністративні послуги”.
8. У Центрі за рішенням Здолбунівської міської ради, також може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, надання консультацій, прийняття та видача документів, не пов’язаних з наданням адміністративних послуг, укладення договорів і угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачання тощо), а також надання суб’єктам звернення можливості самостійно звернутися за отриманням адміністративних послуг, які надаються в електронній формі, за допомогою безоплатного використання ними місць для самообслуговування.
9. У приміщенні де розміщюється Центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).
Добір суб’єктів господарювання для надання супутніх послуг здійснюється Здолбунівською міською радою, на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення, а також з урахуванням вимог законодавства у сфері оренди державного та комунального майна.
Забороняється відносити до супутніх послуг надання консультацій та інформації, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів.
10. У приміщенні Центру, за рішенням Здолбунівської міської ради, проводяться соціальні, культурні, просвітницькі та інші заходи, спрямовані на задоволення потреб та інтересів Здолбунівської міської територіальної громади, розвиток громадянського суспільства, якщо вони не перешкоджають наданню адміністративних послуг.
У Центрі, за рішенням Здолбунівської міської ради, може здійснюватися прийом суб’єктів звернення з надання безоплатної правової допомоги.
11. Центр у місцях прийому суб’єктів звернень облаштований інформаційними стендами, інформаційними терміналами та/або іншими засобами доведення інформації до суб’єктів звернення із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.
За рішенням Здолбунівської міської ради, можуть встановлюватися додаткові вимоги щодо обслуговування суб’єктів звернення, зокрема можливість надання суб’єктам звернення консультацій та інформації про хід розгляду їх заяв за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку).
Встановлені вимоги щодо якості обслуговування суб’єктів звернення в Центрі не повинні погіршувати умов надання адміністративних послуг, визначених законом.
12. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в Центрі звертається до адміністратора – посадової особи міської ради, яка надає адміністративні послуги або організовує їх надання, чи до окремих посадових осіб виконавчих органів Здолбунівської міської ради, на яких у встановленому порядку покладені всі або окремі завдання адміністратора.
За рішенням Здолбунівської міської ради, окремі завдання адміністратора, пов’язані з наданням адміністративних послуг, отриманням заяв та документів, видачею результатів надання адміністративних послуг, може здійснювати староста.
З метою належної організації надання адміністративних послуг через Центр адміністратори, староста та інші особи, на яких покладається виконання завдань адміністратора, беруть участь у навчанні, яке може проводитися за участю суб’єкта надання адміністративних послуг у випадках, визначених законодавством.
13. Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади відповідно до законодавства про службу в органах місцевого самоврядування.
14. Адміністратор має особисту печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування центру або порядкового номера печатки (штампа) та найменування Центру.
15. Основними завданнями адміністратора є:
1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
3) складення у випадках, передбачених законодавством, а також на вимогу суб’єкта звернення заяв в електронній формі, їх друк і надання суб’єкту звернення для перевірки та підписання;
4) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
5) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
6) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
7) надання адміністративних послуг за рішенням Здолбунівської міської ради;
8) надання адміністративних послуг в електронній формі з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг;
9) складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;
10) розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень;
11) консультування суб’єктів звернення щодо отримання ними адміністративних послуг, що надаються в електронній формі, за допомогою безоплатного використання місць для самообслуговування.
16. Адміністратор має право:
1) безоплатно одержувати від суб’єкта надання адміністративних послуг, державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
2) погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення;
3) інформувати керівника центру та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;
4) посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;
5) порушувати клопотання перед керівником центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи центру.
17. Здійснення функцій з керівництва та відповідальність за організацію діяльності Центру на підставі рішення Здолбунівської міської ради покладається на Відділ забезпечення надання адміністративних послуг Здолбунівської міської ради.
18. Центр очолює начальник відділу забезпечення надання адміністративних послуг Здолбунівської міської ради.
19. Керівник Центру призначається на посаду та звільняється з посади відповідно до законодавства про службу в органах місцевого самоврядування.
20. Керівник Центру відповідно до завдань, покладених на центр:
1) здійснює керівництво роботою Центру, несе персональну відповідальність за організацію діяльності центру;
2) організовує діяльність Центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи центру;
3) координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;
4) організовує інформаційне забезпечення роботи Центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;
5) сприяє створенню належних умов праці у Центрі, вносить пропозиції Здолбунівській міській раді, щодо матеріально-технічного забезпечення центру;
6) забезпечує визначення потреб у навчанні та навчання, у тому числі з використанням Національної веб-платформи центрів надання адміністративних послуг (Платформи Центрів Дія), адміністраторів, старост та інших осіб, на яких покладається виконання завдань адміністратора, зокрема до початку виконання (у тому числі тимчасово) посадових обов’язків адміністратора або після перерви у роботі понад три місяці, у разі зміни порядку надання послуг, запровадження надання нових послуг;
7) розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів;
8) може здійснювати функції адміністратора;
9) виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про Центр.
20. Центр, під час виконання покладених на нього завдань, взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.
21. З метою забезпечення створення зручних та доступних умов для отримання послуг суб’єктами звернень у межах території Здолбунівської міської територіальної громади за рішенням Здолбунівської міської ради, можуть утворюватися віддалені (у тому числі пересувні) робочі місця адміністраторів такого Центру, в яких забезпечується надання адміністративних послуг відповідно до переліку, визначеного Здолбунівською міською радою.
Організаційне забезпечення діяльності віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць адміністраторів здійснюється відділом надання адміністративних послуг Здолбунівської міської ради.
22. Час прийому суб’єктів звернень є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через Центр становить шість днів на тиждень та не менше семи годин на день.
У віддалених (у тому числі пересувних) робочих місцях адміністраторів Центру час прийому суб’єктів звернень визначається Здолбунівською міською радою.
Прийом суб’єктів звернень у Центрі здійснюється без перерви на обід, а один день на тиждень до 20-ї години.
За рішенням Здолбунівської міської ради час прийому суб’єктів звернень може бути змінено.
23. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності Центру здійснюється за рахунок державного та місцевих бюджетів.
Центр звільняється від плати за підключення (у тому числі обслуговування та використання) до реєстрів, інших інформаційних баз, що використовуються для надання адміністративних послуг, а також від плати за обов’язкове навчання роботі з такими реєстрами.
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням Здолбунівської міської ради
від 10 серпня 2022 року № 1262
РЕГЛАМЕНТ
Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету
Здолбунівської міської ради
(нова редакція)
1.1. Регламент центру надання адміністративних Здолбунівської міської ради (далі – Регламент) розроблений відповідно до Закону України “Про адміністративні послуги”, з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 “Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг” та визначає порядок організації роботи центру надання адміністративних послуг (далі – центр), віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць адміністраторів, порядок дій адміністраторів, державних реєстраторів центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
1.2. У цьому Регламенті терміни вживаються у значенні, визначеному Законами України «Про адміністративні послуги».
1.3. Надання адміністративних послуг у центрі здійснюється з дотриманням таких принципів:
1.4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, положенням про центр та Регламентом центру.
2.1. Центр розміщено в центральній частині міста Здолбунів у приміщенні адміністративної будівлі Здолбунівської міської ради за адресою: 35705, Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. Грушевського, 14.
2.2. На вході до приміщення розміщуються вивіска з позначенням “Центр надання адміністративних послуг” або “Центр Дії”. Позначення “Центр надання адміністративних послуг” та “Центр Дії” можуть розміщуватися одночасно.
2.3. Вхід до центру облаштований пандусом та поручнями з обох боків для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, зручними сходами з поручнями, а також є місце для тимчасового розміщення дитячих візочків. У приміщенні центру облаштовано санітарну кімнату з урахуванням потреб осіб з інвалідністю, зокрема тих, що пересуваються на кріслах колісних, та інших маломобільних груп населення.
2.4. На прилеглій до адміністративної будівлі території передбачено місце для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернення.
2.5 Облаштування центру здійснюється з дотриманням вимог щодо інклюзивності будівель і споруд, передбачених Державними будівельними нормами ДБН В.2.2-40:2018 “Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення” стосовно їх доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
2.6. Приміщення центру поділяється на відкриту та закриту частини. Відкрита частина приміщення центру розміщується на першому поверсі адміністративної будівлі та включає сектор інформування і очікування та сектор обслуговування суб’єктів звернення працівниками центру.
2.7. У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками центру. Суб’єкти звернення мають безперешкодний доступ до такої частини центру.
Відкрита частина включає:
сектор прийому;
сектор інформування;
сектор очікування;
сектор обслуговування.
Відкриту частину розміщо на першому поверсі
2.8. Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій та здійснення попереднього запису суб’єктів звернення на прийом до адміністраторів за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації (розміщення архіву). Вхід до закритої частини Центру суб’єктам звернення заборонено.
2.9. Сектор інформування облаштовано з метою ознайомлення суб’єктів звернення з порядком та умовами надання адміністративних послуг.
У секторі інформування розміщуються інформаційні стенди, постери (плакати) та/або інформаційні термінали в зручному для перегляду місці, що містять актуальну, вичерпну інформацію, необхідну для одержання адміністративних послуг, а також інформацію щодо можливостей отримання послуг он-лайн в електронному вигляді, інформацію щодо здійснення консультування підприємців, інформацію щодо здійснення прийому суб’єктів звернення з надання безоплатної правової допомоги, а також інформацію щодо електронного урядування та електронної демократії, розвитку цифрових навичок та цифрових прав громадян, цифрових інновацій та технологій.
2.10. Сектор інформування облаштовано столами, стільцями, комп’ютерною технікою з вільним доступом до Інтернету та забезпечується канцелярськими товарами для заповнення суб’єктами звернення необхідних документів.
2.11. Для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг, сектор інформування центру, віддалене (у тому числі пересувне) робоче місце адміністратора, облаштовані відповідними засобами (зокрема скринькою) та/або в них розміщується в доступному місці книга відгуків і пропозицій.
Для встановлення зворотного зв’язку із суб’єктами звернень в електронній формі у зазначеному приміщенні розміщується інформація, що містить гіпертекстові посилання та QR-коди на форми-опитувальники (анкети) для оцінювання суб’єктами звернення якості наданих їм адміністративних послуг, в тому числі на комп’ютерній техніці, у терміналах, інших технічних засобах, а також на відповідних веб-сайтах. Зазначена інформація розміщується окремо в секторах прийому, інформування, очікування та обслуговування.
2.12. Сектор очікування розміщено в просторому приміщенні та облаштовано столами для оформлення документів та в достатній кількості стільцями, кріслами тощо.
У секторі очікування облаштовано місця для суб’єктів звернень у кількості не менш як 15 місць.
2.13. У приміщенні центру, у приміщеннях, де розміщені віддалені робочі місця адміністраторів, та на пересувних віддалених робочих місцях адміністраторів створюються умови для оплати суб’єктами звернень адміністративного збору (зокрема, розміщуються банкомати, платіжні термінали (у тому числі POS-термінали, програмно-технічні комплекси самообслуговування).
2.14. Сектор обслуговування утворений за принципом відкритості розміщення робочих місць. Для швидкого обслуговування суб’єктів звернень робочі місця адміністраторів розподілені за принципом прийому і видачі документів. Видача готових результатів здійснюється адміністратором в зоні інформування на рецепції. Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення має інформаційну табличку із зазначенням номера такого місця, прізвища, імені, по батькові та посади адміністратора центру.
2.15. Площа секторів очікування та обслуговування центру є достатньою для забезпечення зручних та комфортних умов для прийому суб’єктів звернення і роботи адміністраторів центру.
Загальна площа приміщення центру складає – 229,4 кв.м., у тому числі площа відкритої частини приміщення центру – 199,5 кв.м., що забезпечує зручні та комфортні умови для прийому суб’єктів звернення і роботи працівників центру.
2.16. На інформаційних стендах або інформаційних терміналах розміщено інформацію, зокрема, про:
найменування центру, його місцезнаходження, номери телефонів для довідок, факсу, адресу веб-сайту, електронної пошти;
графік роботи центру, віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць адміністраторів (прийомні дні та години, вихідні дні), визначений Рішенням Здолбунівської міської ради з урахуванням потреб суб’єктів звернення та відповідно до вимог Закону України “Про адміністративні послуги”;
перелік адміністративних послуг, які надаються через центр та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;
строки надання адміністративних послуг;
бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;
платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;
супутні послуги, які надаються в приміщенні центру;
прізвище, ім’я, по батькові керівника центру, контактні телефони, адресу електронної пошти;
положення про центр;
Регламент центру;
графік прийому суб’єктів звернення міським головою;
графік надання консультацій, прийому суб’єктів звернень суб’єктами, які забезпечують консультування та прийом у приміщеннях центру;
інформацію щодо можливостей отримання послуг он-лайн в електронному вигляді;
інформацію щодо електронного урядування та електронної демократії, розвитку цифрових навичок та цифрових прав громадян, цифрових інновацій та технологій.
2.17. Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр розміщується у доступному та зручному для суб’єктів звернення місці, у тому числі на інформаційному терміналі. Адміністративні послуги в переліку групуються за моделлю життєвих ситуацій суб’єктів звернення та/або сферами правовідносин (законодавства), та/або суб’єктами надання адміністративних послуг.
2.18. Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщуються на стендах-накопичувачах або стелажах із вільним доступом до них суб’єктів звернення або веб-сайті Здолбунівської міської ради.
2.19. Для забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктам звернення, які є глухими, німими або глухонімими, до роботи центру може залучатися перекладач жестової мови.
2.20. У разі надання адміністративних послуг через центр консультації з питань надання таких послуг проводяться (у тому числі представниками суб’єктів надання адміністративних послуг) виключно у центрі та на віддалених робочих місцях адміністраторів.
3.1. Основна інформація для суб’єкта звернення щодо надання адміністративних послуг описується у відповідних інформаційних картках, які оприлюднюються, а порядок надання адміністративних послуг – у відповідних технологічних картках.
3.2. Інформаційні і технологічні картки, зміни до них, розробляються суб’єктами надання адміністративних послуг відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 № 44 «Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адміністративної послуги», а також інших нормативно-правових актів, які регламентують надання адміністративних послуг. Складаються керівниками суб’єктів надання адміністративних послуг та затверджуються – для виконавчих органів міської ради – розпорядженням Здолбунівського міського голови, або відповідним рішенням для адміністративних послуг, суб’єктами надання яких є колегіальні органи.
3.3. Здолбунівська міська рада, а також керівник центру можуть вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).
3.4. У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує про це Здолбунівську міську раду, а також керівника центру, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та/або технологічних карток згідно із законодавством.
4.1. Для надання допомоги суб’єктам звернення у користуванні інформаційними терміналами та автоматизованою системою керування чергою (в разі їх наявності), консультування із загальних питань організації роботи центру та порядку прийому суб’єктів звернення у центрі утворено інформаційний сектор (зона рецепції).
4.2. Інформаційний сектор центру також:
інформує за усним клопотанням суб’єкта звернення про належність порушеного ним питання до компетенції центру;
консультує суб’єктів звернення щодо порядку внесення плати (адміністративного збору) за надання платних адміністративних послуг, надає інформацію про платіжні реквізити для сплати адміністративного збору;
надає іншу інформацію та допомогу, що необхідні суб’єктам звернення до прийому їх адміністратором.
4.3. Здолбунівська міська рада створила та забезпечує роботу окремого розділу на своєму веб-сайті, де розміщується інформація, зазначена в пункті 2.16 цього Регламенту, а також відомості про найближчі зупинки громадського транспорту, під’їзні шляхи, місця паркування, доступність центру для осіб з інвалідністю з порушеннями зору, слуху, опорно-рухового апарату, інша корисна для суб’єктів звернення інформація.
4.4. Інформація, яка розміщується в приміщенні центру (в тому числі на інформаційних терміналах) та на веб-сайті, повинна бути актуальною і вичерпною.
Інформація на веб-сайті центру має бути зручною для пошуку та копіювання.
4.5. Суб’єктам звернення, які звернулися до адміністраторів, що працюють на віддалених (у тому числі пересувних) робочих місцях, з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг у спосіб, що аналогічний способу звернення, або в інший вибраний суб’єктом звернення спосіб.
5.1. З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення у центрі, на віддалених (у тому числі пересувних) робочих місцях адміністраторів) вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її утворення – для керування чергою.
5.2. У центрі, на віддалених (у тому числі пересувних) робочих місцях адміністраторів, здійснюється попередній запис суб’єктів звернення на прийом до адміністратора на визначену дату та час. Попередній запис здійснюється шляхом особистого звернення до центру, адміністраторів центру, що працюють на віддалених (у тому числі пересувних) робочих місцях, з використанням телефонного зв’язку та/або електронної реєстрації на сторінці на веб-сайті Здолбунівської міської ради чи за допомогою Національної веб-платформи центрів надання адміністративних послуг.
5.3. Прийом суб’єктів звернення, які зареєструвалися шляхом попереднього запису, здійснюється у визначені години. У разі запізнення суб’єкта звернення на прийом за попереднім записом, попередній запис анульовується. У цьому випадку суб’єкт звернення може подати документи в загальному порядку або записатися на іншу дату та час повторно.
5.4. В разі потреби центр може здійснювати керування чергою в інший спосіб, гарантуючи дотримання принципу рівності суб’єктів звернення.
6.1. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі – вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі – вихідний пакет документів) здійснюється виключно в центрі або його віддалених (у тому числі пересувних) робочих місцях адміністраторів.
6.2. За рішенням Здолбунівської міської ради окремі завдання адміністратора, пов’язані з отриманням вхідного пакета документів, видачею результатів надання адміністративних послуг, може виконувати староста, а також у випадках, передбачених законодавством, інша уповноважена посадова особа виконавчого органу Здолбунівської міської ради.
6.3. У випадках, передбачених законодавством, а також на вимогу суб’єкта звернення, адміністратор центру складає заяву в електронній формі, друкує її та надає суб’єкту звернення для перевірки та підписання.
6.4. Прийняття заяв для отримання адміністративних послуг від фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, здійснюється незалежно від реєстрації місця проживання, крім випадків, передбачених законом.
6.5. Заяви від юридичних осіб приймаються за місцезнаходженням таких осіб або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності або місцезнаходження відповідних об’єктів, якщо інше не встановлене законом.
6.6. Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.
6.7. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у центрі (віддаленому (у тому числі пересувному) робочому місці адміністратора особисто, через представника (законного представника), надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.
Заява для отримання адміністративної послуги в електронній формі подається через Єдиний державний вебпортал електронних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.
6.8. У разі коли вхідний пакет документів подається представником (законним представником) суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника (законного представника) та засвідчують його повноваження (довіреність, оформлена згідно з вимогами діючого законодавства, або інший документ, що посвідчує відносини представництва). Інформація про довірену особу фіксується у матеріалах справи.
6.9. Адміністратор центру перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги, у разі потреби надає допомогу суб’єктові звернення в заповненні бланка заяви. У разі коли суб’єкт звернення припустився неточностей або помилки під час заповнення бланка заяви, адміністратор повідомляє суб’єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні. Всі виправлення під час прийняття вхідного пакету документів підтверджуються підписом суб’єкта звернення.
6.10. Адміністратор центру складає опис вхідного пакета документів (додаток 1), у якому зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї, у двох примірниках.
6.11. Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставленням печатки (штампа) відповідного адміністратора центру, а також відмітки про дату та час його складення. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи.
6.12. Адміністратор центру під час отримання вхідного пакета документів зобов’язаний з’ясувати прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також бажане місце отримання оформленого результату надання адміністративної послуги (в центрі, віддаленому (у тому числі пересувному) робочому місці адміністратора), спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового зв’язку, у тому числі кур’єром за додаткову плату, або телекомунікаційного зв’язку чи в інший вибраний суб’єктом звернення спосіб), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій формі.
6.13. Адміністратор центру здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації у електронній формі (додаток 2). Після внесення даних справі присвоюється номер за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів.
Реєстрація та облік заяв, вхідних пакетів документів та оформлених результатів надання адміністративних послуг у центрі, на віддаленому (у тому числі пересувному) робочому місці адміністратора ведеться централізовано.
6.14. У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв’язку і він не містить інформації про прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор центру не пізніше наступного робочого дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакета документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку або поштовим відправленням.
6.15. При реєстрації вхідного пакету документів з недоліками суб’єкту звернення одночасно повідомляється про потребу усунення вказаних недоліків та ймовірність негативного рішення у випадку їх не усунення або несвоєчасного усунення, про що робиться відмітка у описі до вхідного пакету документів.
6.16. Всі додаткові документи, в тому числі документи на заміну, подаються суб’єктом звернення лише через Центр із фіксацією цих дій у описах прийняття та передачі справи. При цьому суб’єкту звернення видається доповнений опис вхідного пакету документів. Внесення додаткових документів та/або документів на заміну підтверджується підписом суб’єкта звернення (довіреної особи).
6.17. У випадку не усунення суб’єктом звернення недоліків вхідного пакету документів у строк, передбачений законодавством для надання адміністративної послуги, рішення у справі приймається на основі наявних документів відповідно до закону.
6.18. Після реєстрації вхідного пакета документів, адміністратор центру формує справу у паперовій та електронній формі та в разі потреби здійснює її копіювання та сканування.
6.19. Інформацію про вчинені дії адміністратор центру вносить до листа про проходження справи (додаток 3) у паперовій та/або електронній формі (крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.
6.20. Під час прийому суб’єктів звернень адміністратором Центру може вестись відео-спостереження та звукозапис розмови.
7.1. Після вчинення дій, передбачених пунктами 6.1-6.19 цього Регламенту, адміністратор центру зобов’язаний невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з урахуванням графіка роботи суб’єкта надання адміністративної послуги, надіслати (передати) вхідний пакет документів суб’єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи, та у разі потреби оформляється акт приймання-передачі.
7.2. Передача справ у паперовій формі від центру (віддаленого робочого місця адміністратора) до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється в порядку, визначеному Здолбунівською міською радою, але не менше ніж один раз протягом робочого дня, шляхом отримання справ представником суб’єкта надання адміністративної послуги, або їх доставки працівником центру, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку, або в інший спосіб.
Передача справ до суб’єкта надання адміністративної послуги може здійснюватися шляхом надсилання електронних копій оригіналів паперових документів (фотокопій) з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку, зокрема через систему електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів, передача справ у паперовій формі у такому разі не здійснюється, крім випадків, передбачених законодавством.
7.3. Після отримання справи суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи та до акта приймання-передачі (у разі його оформлення).
7.4. Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами центру відповідно до розподілу обов’язків за рішенням керівника центру.
7.5. Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний:
своєчасно інформувати центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;
надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора центру про хід розгляду справи.
7.6. У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор центру невідкладно інформує про це керівника центру.
8.1. Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до центру, про що зазначається в листі про проходження справи та в акті приймання-передачі (у разі його оформлення).
8.2. Адміністратор центру невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в електронній формі.
8.3. Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під підпис (у тому числі його представникові (законному представникові)) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.
8.4. Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення зазначається в описі видачі документів (додаток 4) та листі про проходження справи, і зберігається в матеріалах справи.
8.5. У разі незазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів, або його неотримання в центрі протягом двох місяців відповідні документи надсилаються суб’єктові звернення засобами поштового зв’язку. У разі відсутності відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта звернення та іншої контактної інформації, вихідний пакет документів зберігається протягом тримісячного строку в центрі, а потім передається суб’єкту надання адміністративних послуг для архівного зберігання.
8.6. У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор центру реєструє інформацію про результат розгляду справи в журналі у електронній формі, негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб’єктові звернення.
8.7. Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник центру.
8.8. Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу в паперовій (копія документів) та ектронній (скановані копії документів) формі (заява суб’єкта звернення, опис вхідного пакету документів, лист про проходження справи, вихідний опис та інші документи за потреби) зберігаються в приміщенні центру.
У разі надання адміністративної послуги за допомогою державних реєстрів, інформація про послугу зберігається у відповідному реєстрі.
8.9. Інформація про адміністративні послуги, надані територіальним підрозділом, адміністратором центру, що працює на віддаленому (у тому числі пересувному) робочому місці, подається центру для узагальнення в порядку, визначеному Регламентом центру.
8.10. Усі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.
8.11. Суб’єкт звернення може відкликати свою заяву про надання адміністративної послуги до моменту прийняття рішення у справі, крім випадків, визначених законодавством.
Адміністратор центру невідкладно у день надходження заяви здійснює її реєстрацію, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу та дати отримання заяви про відкликання, та невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня, передає суб’єкту надання адміністративної послуги, якому передано вхідний пакет документів щодо даної справи.
Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після отримання заяви про відкликання, повертає оригінали документів, подані для надання адміністративної послуги, до центру, про що зазначається в листі про проходження справи та в акті приймання-передачі (у разі його оформлення).
Адміністратор центру невідкладно у день надходження оригіналів документів від суб’єкта надання адміністративної послуги повідомляє про це суб’єкту звернення.
Відкликання заяви про надання адміністративної послуги здійснюється з урахуванням процедур, визначених пунктами 6.1-8.10 цього Регламенту.
Послуги головного управління Держгеокадастру
Послуги Державної інспекції архітектури та будівництва (ДІАМ)
Призначення допомоги при народженні дитини
Електронний кабінет особи з інвалідністю
Портал електронних послуг пенсійного фонду
e-mail прес-служби: info.zdgromada@gmail.com
Технічне забезпечення та розробка порталу:
Олексій Козачок, 2021-2023
Відділ інформаційної політики, технологій
та захисту інформації.
info.zdgromada@gmail.com
При використанні документів, фото, відео матеріалів та іншої інформації - посилання на сайт обов'язкове.
© 2021-2022 Здолбунівська Громада - усі права захищено.
© 2022 Здолбунівська міська рада - усі права захищено. При використанні інформації посилання на сайт обов'язкове.