Карта сайту
Admin    
П’ятниця, 7 Квітня, 2023
ЗВ'ЯЗАТИСЯ З НАМИ
SMART CITY
  • Головна
  • Про громаду

    Про громаду
    Статут громади
    Старостинські округи

    Довідник туриста
    Екскурсії громадою
    Що відвідати?
    Туристичні мапи
    Історія Здолбунівщини

    Картографія
    Картографічні сервіси
    Карти громади та міста
    Генеральні плани
    Область, район, регіон
    Історична картографія
    Різні тематичні мапи

  • Міська рада

    Про нас
    Наші Контакти
    Графік прийому громадян
    Як звернутися до міської ради?
    Форма зворотнього зв'язку

    Структура міської ради 
    Міський голова
    Заступники голови
    Секретар міської ради
    Старости
    Радники голови
    Структура та підрозділи міської ради

    Депутати, Постійні комісії
    Депутатський корпус
    Мапа депутатських округів
    Депутатська діяльність
    Постійні депутатські комісії
    Рішення міської ради
    Проекти рішень 

    Виконавчий комітет міської ради
    Склад виконкому
    Проєкти рішень виконкому
    Рішення виконкому

  • Громадська участь

    Інструменти самоврядування
    Громадський бюджет
    Електронні петиції
    Громадські слухання
    Громадські збори
    Громадська експертиза
    Місцеві ініціативи

  • ЦНАП
  • Громадськості

    Партнери громади
    Проєктна діяльність
    Партнери в Україні
    Партнери за кордоном

    Запобігання корупції
    Запобігання та протидія корупції
    Очищення влади
    Повідомити про факт копупції

    Цивільний захист
    Карта захисних споруд
    Протоколи комісії ТЕБ НС
    COVID-19

    Містобудівна документація
    Генеральні плани
    Детальні плани територій
    Плани зонування
    Накази та протоколи

    Вакансії
    Конкурси
    Стажування в міськраді
    Вакансії на підприємствах
    Центр зайнятості

    Благоустрій громади

  • Соціальні послуги

    Соціальні послуги
    Матеріальна допомога
    Особам з інвалідністю
    ВПО

    Е-послуги

  • Економіка

    Все про бюджет громади
    Бюджет громади
    Бюджет для громадян

    Економіка
    Галузеві програми
    Суб’єктам господарювання
    Податки та збори
    Пільги

    Ресурси громади
    Мапа комунальних об’єктів
    Оренда комунального майна
    Приватизація комунального майна
    Земельні відносини

    Е-майданчики
    Закупівлі розпорядників

    Інше
    Найбільші підприємства
    Захист прав споживачів

    Для інвестора
    Інвестиційний паспорт громади

    Для підприємців
    Податкова інформує

  • Установи

    Комунальні підприємства
    КП "Здолбунівське"
    КП “Здолбунівкомуненергія”
    КП “Здолбунівводоканал”
    КП “Міське будинкоуправління”
    КП “Здолбунівське міське БТІ”

    Установи медицини
    КНП «Здолбунівська стоматполіклініка»
    КНП «Здолбунівська ЦМЛ»
    КНП «Здолбунівський ЦПМД»

    Установи соціальних послуг
    Територіальний центр
    соціального обслуговування

    Заклади освіти
    Заклади дошкільної освіти
    Загальноосвітні навчальні заклади
    Заклади позашкільної освіти
    Здолбунівський інклюзивний центр

    Заклади культури
    Клубні установи
    Бібліотеки
    Краєзнавчий музей
    Музична школа

    Спортивні заклади
    Здолбунівська ДЮСШ

    ГУ ДСНС в Рівненській обл
    Відділення поліції 6 - м. Здолбунів
    Управління Держпраці у Рівненській області 
    Державна податкова служба України
    Пенсійний фонд України
    Управління соціального захисту населення
    Центр зайнятості
    Геріатричний пансіонат

Немає результату
Переглянути усе
ЗДОЛБУНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Немає результату
Переглянути усе
Головна Усі новини Оголошення

Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

22.11.2022
Оголошення
2 1

Приватне акціонерне товариство «Дікергофф Цемент Україна» (код ЄДРПОУ – 04880386) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб’єкта господарювання.

Україна, 03083, м. Київ, вул. Пирогівський Шлях, 26, тел: (044) 536-19-43

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи[1].

Планова діяльність, її характеристика.

Планованою діяльністю передбачається:

  • продовження промислової розробки запасів крейди та початок видобування запасів суглинків Здолбунівського родовища, ділянки №№ 1, 2 у Рівненському районі Рівненської області;
  • проведення суцільної рубки лісу в процесі промислової розробки Здолбунівського родовища, ділянки №№ 1, 2 на площі 31,9605 га;
  • проведення рекультивації земель, порушених в наслідок гірничодобувних робіт на ділянках №№ 1, 2 Здолбунівського родовища суглинків і крейди.

Видобування корисних копалин Здолбунівського родовища, ділянки №№ 1, 2 здійснюється ПРАТ «Дікергофф Цемент Україна» на підставі спеціального дозволу на користування надрами № 2963 від 18 квітня 2003 року на площі 209,3 га.

Корисними копалинами в межах ділянок родовища є лесоподібні, еолово-делювіальні суглинки четвертинного віку і крейда здолбунівської світи туронського ярусу крейдяного віку. Загальна потужність продуктивної товщі суглинків змінюється в межах від 1,7 до 12,8 м (середня 7,4 м). Потужність крейди до горизонту підрахунку запасів +185,0 м змінюється від 11,3 м до 44 м. Нижче горизонту з відміткою +190 м крейда обводнена.

Зовнішні розкривні породи ділянок представлені ґрунтово-рослинним шаром потужністю від 0,0 до 1,2 м (середня 0,5 м), некондиційним за якістю суглинком потужністю від 0,0 до 5,7 м (середня 0,3 м), що залягає над корисною копалиною (суглинком), а також некондиційним за якістю суглинком, потужністю від 1,6 до 13,5 м (середня 7,1 м), який поширений у південній і південно-східній частині родовища і залягає на породах проміжного розкриву. Загальна потужність порід зовнішнього розкриву змінюється в межах від 0,0 до 14,5 м (середня 7,6 м).

До порід проміжного розкриву віднесені некондиційні за якістю суглинки потужністю від 0,0 до 10,0 м (середня 3,0 м), що залягають нижче підошви кондиційних суглинків, глауконітові піски неогенового віку потужністю від 0,0 до 17,0 м (середня 7,3 м), оолітово-мушлеві вапняки волинських шарів неогенового віку потужністю до 3,0 м (середня 0,7 м), світло-сірі мергелясті алеврити київської світи палеогенового віку потужністю від 0,0 до 7,0 м (середня 3,5 м) та вивітрила крейда першого горизонту потужністю від 0,0 до 2,0 м (середня 0,5 м). Загальна потужність порід проміжного розкриву змінюється в межах від 0,0 до 29,3 м (середня 15,0 м).

Підстеляючими породами є крейда, що залягає нижче горизонту підрахунку запасів з абсолютною відміткою +185,0 м.

Гірничо-геологічні та гідрогеологічні умови розробки ділянок №№ 1, 2 Здолбунівського родовища суглинків і крейди сприятливі для видобутку корисних копалин відкритим способом – кар’єром. По закінченню гірничих робіт з видобування корисних копалин будуть проведені роботи з рекультивації земель, порушених гірничими роботами.

Технічна альтернатива 1.

Технічною альтернативою 1 є застосування транспортної системи розробки, багатоуступної з паралельним просуванням фронту робіт та внутрішнім і зовнішнім (відвал ґрунтово-рослинного шару) розташуванням відвалів.

Ґрунтово-рослинний шар передбачається розробляти окремо і складувати в окремий тимчасовий бурт з метою використання для наступної рекультивації. Розробка ведеться селективно окремим підуступом середньою висотою до 0,5 м за допомогою бульдозеру Shantui SD 32 (Cat-D8R) в тимчасові бурти висотою до 2,0 м і шириною до 8 м. Ґрунтово-рослинний шар із тимчасових буртів екскаваторами CAT 336D (Huyndai R 320 LC-7) навантажується в автосамоскиди Volvo A35G в/п 34,5 т (або аналогічний за параметрами транспорт) та транспортується на тимчасовий зовнішній відвал (або відвал, що розміщується у виробленому просторі кар’єру) ґрунтово-рослинного шару. Ґрунтово-рослинний шар в подальшому буде використано для рекультивації земель порушених гірничими роботами.

Інші породи розкриву передбачається розробляти уступами висотою до 10 м, який може розбиватися на два підуступи висотою 5 м. Відпрацювання пухкого розкриву поділяється на два етапи. Перший етап – виймання розкривних порід, представлених гумусованими некондиційними суглинками (зовнішній розкрив), запісоченими вапняками та дрібнозернистими пісками (проміжний розкрив) на всю потужність розкривних порід здійснюється екскаваторним способом за допомогою екскаваторів CAT 336D та Huyndai R 320 LC-7 з навантаженням в автосамоскиди Volvo A35G в/п 34,5 т (або аналогічний за параметрами транспорт); другий етап – для запобігання засмічення корисної копалини розкривними породами та уламками крейди, здійснюється екскаваторно-бульдозерна зачистка покрівлі суглинків та крейди.

Допоміжні роботи будуть виконуватись бульдозером Shantui SD 32 та Shantui SD 23 (CАТ-D8R, CАТ-D8R11). Розкривні породи навантажуються в автосамоскиди та переміщується у відпрацьований простір з подальшим використанням для рекультивації земель, порушених гірничими роботами.

Добування корисних копалин передбачається уступами висотою до 10,0 м, які розділяються, за потреби, на підуступи висотою 5,0 м. Для добувних робіт використовуються екскаватори ЕКГ-5А, CАТ-385CFS, CАТ-365B, CАТ-349D2L. Для виконання допоміжних робіт залучається бульдозери CАТ-D8R, CАТ-D8R11, Т – 170, Т-130 на базі трактора Т-170.

Відпрацювання запасів крейди планується до відмітки +185,0 м, що є нижньою межею підрахунку запасів крейди. Нижче горизонту +190 м корисна копалина частково обводнена. Видобувні роботи планується проводити за допомогою електроекскаваторів ЕКГ-5А типу «пряма лопата». Розробку горизонту + 185,0 м, що знаходиться нижче рівня підземних вод проводиться виключно екскаватором типу «зворотня лопата» – Cat-365В (Cat-349 D2L).

Транспортування видобутих в кар’єрі корисних копалин – суглинків та крейди, а також розкривних порід буде виконуватися за допомогою автосамоскидів Scania P360 вантажопідйомністю 21,0 т або аналогічним за параметрами транспортом.

Технічна альтернатива 2.

Технічною альтернативою 2 є застосування безтранспортної системи розробки з використанням крокуючих екскаваторів – драглайнів на розкривних та видобувних роботах.

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

В адміністративному відношенні Здолбунівське родовище, ділянки №№ 1, 2 знаходиться на землях Здолбунівської міської територіальної громади Рівненського району Рівненської області, на відстані близько 150 м на південний схід від с. Загороща Рівненського району Рівненської області та на відстані близько 800 м на північ від с. Новомильськ Рівненського району Рівненської області.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

У зв’язку з тим, що видобування корисних копалин передбачається в межах затверджених балансових запасів Здолбунівського родовища, ділянки №№ 1, 2 з географічною прив’язкою кутових точок на місцевості, територіальна альтернатива 2 не розглядається.

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності

Вплив на соціальне середовище носить позитивний ефект. Соціально-економічний вплив планованої діяльності полягає у: створенні робочих місць для населення, яке проживає в межах даного адміністративного району, сплаті ренти за видобуток корисних копалин, сплаті орендної плати за користування земельною ділянкою, сплаті податків до місцевого та державного бюджетів, виробництві будівельних матеріалів для забезпечення потреб населення.

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)

Ліцензійна площа Здолбунівського родовища, ділянки №№ 1, 2  згідно спеціального дозволу на користування надрами № 2963 від 18 квітня 2003 року становить 209,3 га. Контур родовища в плані має форму неправильного багатокутника. Середня довжина родовища з півночі на південь складає 1800-2100 м, середня ширина з сходу на захід – 800-1400 м. Площа гірничого відводу відповідно до Акту гірничого відводу № 3219 від 16 травня 2017 року складає 216,98 га.

Балансові запаси корисних копалин загальнодержавного значення Здолбунівського родовища, ділянки №№ 1, 2 (категорія А+В+С1) складають: суглинків – 4250 тис. т; крейди – 70901 тис. т., в т. ч. необводнена – 57052 тис. т, обводнена – 13849 тис. т. Річна продуктивність з видобування крейди із врахуванням експлуатаційних втрат – 1909,5 тис.т (без втрат 1900,0 тис.т) за умови ведення добувних робіт в три зміни, 1273,0 тис.т – в дві зміни, 636,5 тис.т – в одну зміну, з видобування суглинків за середньорічним показником –  221,1 тис.т (без втрат 200,0 тис.т) за умови ведення добувних робіт в три зміни, 147,4 тис.т – в дві зміни, 73,7 тис.т – в одну зміну.

Загальний об’єм розкривних порід в межах ділянок родовища становить 14137 тис. м3, у т. ч. ґрунтово-рослинного шару 423 тис. м3, порід зовнішнього розкриву 5323 тис. м3, порід проміжного розкриву 8393 тис. м3. Середньорічний об’єм відпрацювання порід розкриву складає 399,7 тис. м3, у т. ч.: ґрунтово-рослинний шар – 11,4 тис. м3; інші породи зовнішнього розкриву – 146,1 тис. м3; проміжний розкрив – 242,1 тис. м3.

 

Основні проектні параметри системи розробки:

Найменування параметра Одиниця виміру Величина
Мінімальна проектна ширина робочих майданчиків:
– по розкривних породах та суглинках м 33
– по крейді м 38
Висота уступу м до 10
Висота підуступу м 2,5-5,0
Кут стійкого укосу уступу:
– по розкривних породах град. 40-45
– по суглинках град. 45
– по крейді град. 50
Результуючий кут укосу погашеного борту град. 25-35
Ширина транспортної берми на робочих горизонтах:

– однополосної

– двополосної

 

 

м

м

 

 

16,7

20,4

Ширина запобіжних берм м 8
Середня довжина фронту робіт м 350-700
Середня довжина просування робіт м 75-145

 

При прийнятій продуктивності підприємства по корисним копалинам, забезпеченість підприємства запасами крейди складе 36,9 років, запасами суглинків – 18,2 років.

Режим роботи кар’єру приймається синхронний з роботою цементного заводу: по розкривним роботам – сезонний, в одну зміну (дві чи три зміни) з тривалістю однієї зміни 8 год., на видобутку корисних копалин – цілорічний 365 робочих днів в одну зміну (залежно від попиту на цементну продукцію дві чи три зміни) з тривалістю однієї зміни 8 год. Загальна чисельність промислово-виробничого персоналу задіяних при видобуванні корисних копалин становить 47 осіб.

Проммайданчик кар’єру улаштований у південно-західному напрямку від кар’єру. На проммайданчику знаходяться: адміністративно-побутові приміщення; складські приміщення; площадка відстою і ремонту технологічного устаткування; площадка заправки транспортних засобів; пожежна водойма; автостоянки для власних транспортних засобів і технологічних транспортних засобів. Спорудження додаткових об’єктів адміністративно-побутового комплексу не передбачається.

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно законодавства України з дотриманням нормативів гранично-допустимих рівнів екологічного навантаження на природне середовище, санітарних нормативів на межі СЗЗ, радіаційного контролю та поводження з відходами.

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічно технічній альтернативі 1.

щодо територіальної альтернативи 1

Дотримання меж санітарно-захисної зони СЗЗ згідно з «Державними санітарними правилами планування та забудови населених пунктів», що затверджені наказом Міністерства охорони здоров’я України № 173 від 19.06.96 р. та діючих санітарних норм. Відпрацювання корисної копалини в межах розвіданих і затверджених запасів.

щодо територіальної альтернативи 2

Територіальна альтернатива 2 не розглядається.

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Топографо-геодезичні та інженерно-геологічні вишукування будуть виконуватися в необхідному обсязі згідно чинного законодавства. При розробці родовища передбачаються заходи з інженерної підготовки та захисту території родовища в межах гірничого відводу від несприятливих природних явищ (зсуви, ерозія схилів, підтоплення тощо) та викликаних діяльністю кар’єру. Зокрема: охорона родовищ корисних копалин від затоплення, обводнення, пожеж та інших факторів, що впливають на якість корисних копалин і промислову цінність родовищ або ускладнюють їх розробку; дотримання технології, передбаченої проектом розробки родовища; вжиття заходів для запобігання пилоутворення в літній період року; складування знятого родючого шару ґрунту та розкривних порід для використання при відновленні порушених планованою діяльністю земель; забезпечення водовідведення поверхневих та кар’єрних вод; вжиття заходів, направлених на запобігання аваріям, обмеження і ліквідація їх наслідків та захист людей і довкілля від їх впливу.

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічно технічній альтернативі 1.

щодо територіальної альтернативи 1.

Планування промислового майданчика та влаштування технологічних та під’їзних доріг і шляхів із врахуванням раціонального транспортного сполучення.

щодо територіальної альтернативи 2.

Територіальна альтернатива 2 не розглядається.

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

Клімат і мікроклімат: не впливає. Процес видобування корисних копалин не є діяльністю, що має значні виділення тепла, вологи, газів, що володіють парниковим ефектом і інших речовин, викиди яких можуть вплинути на клімат і мікроклімат в прилеглій місцевості.

Атмосферне повітря: впливає. Викиди забруднюючих речовин від кар’єрної техніки та обладнання та пилоутворення під час виконання розкривних та видобувних робіт.

Геологічне середовище: впливає. Порушення природного рельєфу денної поверхні з утворенням кар’єрної виїмки за рахунок вилучення корисної копалини та зміна напруженого стану гірничого масиву на час проведення розробки.

Ґрунти: впливає. Зняття ґрунтово-рослинного шару та складування його в окремий тимчасовий бурт з метою використання для наступної рекультивації.

Водне середовище: впливає. Водоспоживання на господарсько-побутові та питні потреби здійснюватиметься з місцевої водомережі відповідно до договору зі спеціалізованим підприємством. Водовідведення господарсько-побутових стоків здійснюватиметься в спеціалізований гідроізольований септик з подальшим вивезенням власним асенізаційним транспортом на очисні споруди відповідно до договору. Відведення кар’єрних, дощових і талих вод здійснюється по дренажній системі, де відбувається перший етап очищення та осідання завислих частинок, у кар’єрний ставок. Потім вода насосами перекачуватиметься у ставок-накопичувач біля відділення «бовтанок», і звідти здійснюється забір для виробничих та технологічних потреб. Надлишок води скидатиметься у річку Устя зі ставка-накопичувача.

Шум: впливає. Збільшення шумового навантаження за рахунок роботи кар’єрної техніки, автотранспорту та допоміжного устаткування.

Рослинний і тваринний світ: впливає. Джерела підвищеного шуму внаслідок проведення видобувних робіт на родовищі можуть спричинити незначний вплив (фактори тривоги) на середовища перебування, умови розмноження і шляхи міграції тварин. Внаслідок здійснення планованої діяльності можливий незначний допустимий вплив на об’єкти рослинного світу.

Об’єкти природно-заповідного фонду: не впливає. Територія планованої діяльності не відноситься до територій та об’єктів природо-заповідного фонду загальнодержавного та місцевого значення, водно-болотних угідь міжнародного значення, об’єктів Смарагдової мережі та об’єктів і територій екологічної мережі.

Культурна спадщина. Земельні роботи пов’язані з розробкою ділянок родовища передбачається  проводитись після проведення превентивних археологічних досліджень, що відповідатимуть вимогам пам’яткоохоронного законодавства.

Навколишнє соціальне середовище: впливає. Позитивний вплив на місцеву економіку через цілорічну роботу підприємства, зайнятість місцевого населення, податкових надходжень, залучення інвестицій в економіку регіону.

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічно технічній альтернативі 1.

щодо територіальної альтернативи 1.

Ландшафт: впливає. Зміна ландшафту – утворення нових типів місцевостей, які характерні для гірничопромислових ландшафтів.

територіальної альтернативи 2.

Територіальна альтернатива 2 не розглядається.

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»)

Планова діяльність належить до першої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, що можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля згідно:

– п. 15, ч. 2, ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», а саме: кар’єри та видобування корисних копалин відкритим способом, їх перероблення чи збагачення на місці на площі понад 25 гектарів або видобування торфу на площі понад 150 гектарів;

– п. 21, ч. 2, ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», а саме: усі суцільні та поступові рубки головного користування та суцільні санітарні рубки на площі понад 1 гектар; усі суцільні санітарні рубки на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду;

– п. 22, ч. 2, ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», а саме: розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об’єктів, зазначених у пунктах 1-21 цієї частини, крім тих, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України.

Планова діяльність належить до другої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, що можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля згідно:

– абз. 2, п. 2, ч. 3, ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», а саме сільськогосподарське та лісогосподарське освоєння, рекультивація та меліорація земель (управління водними ресурсами для ведення сільського господарства, у тому числі із зрошуванням і меліорацією) на територіях площею 20 гектарів і більше або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше, будівництво меліоративних систем та окремих об’єктів інженерної інфраструктури меліоративних систем.

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)

Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутні.

  1. Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до Звіту з оцінки впливу на довкілля проводиться у відповідності з п.2. ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» під № 2059 – VIII від 23.05.2017 р.

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.

Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності

Відповідно до законодавства рішенням про провадження планованої діяльності буде:

– спеціальний дозвіл на користування надрами, що видається Державною службою геології та надр України, відповідно до вимог Кодексу України Про надра;

– спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток, ордер), що видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового господарства, його територіальним органом, власником лісів або постійним лісокористувачем, відповідно до вимог Лісового кодексу України;

– рішення замовника, якому надано спеціальний дозвіл на користування надрами з метою видобування корисних копалин загальнодержавного значення, на розроблення робочого проекту землеустрою щодо рекультивації земель, згідно вимог статті 54 Закону України «Про землеустрій».

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до:

Miністерства захисту довкілля та природних pecypciв України: поштова адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 35.

Контактні дані: Відділ оцінки впливу на довкілля, електронна пошта: OVD@mepr.gov.ua; телефони: (044) 206-31-40, (044) 206-31-50;

Контактна особа: заступник директора департаменту – начальник відділу оцінки впливу на довкілля Департаменту екологічної оцінки, контролю та екологічних фінансів Грицак Олена Анатоліївна

 

 

Post Views: 7
Поширити1ПоширитиСканувати
Попередня

Засідання комісії з питань захисту прав дитини: про що йшлося

Наступна

Внутрішнім переселенцям передали побутову техніку від благодійників

Схожі новини

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту внесення змін до містобудівної документації
Оголошення

Громадські слухання перенесено

07/04/2023
Оголошено прийом заявок на Національний конкурс «Благодійна Україна-2022» – «Благодійність на захисті України»
Оголошення

Оголошено прийом заявок на Національний конкурс «Благодійна Україна-2022» – «Благодійність на захисті України»

03/04/2023
Повідомлення про скликання громадських слухань концепції розвитку міського гідропарку в місті Здолбунів
Оголошення

Повідомлення про скликання громадських слухань концепції розвитку міського гідропарку в місті Здолбунів

28/03/2023
Відбудеться позачергова тридцята сесія Здолбунівської міської ради
Оголошення

Відбудеться позачергова сорок перша сесія Здолбунівської міської ради

27/03/2023
Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту внесення змін до містобудівної документації
Оголошення

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту внесення змін до містобудівної документації

23/03/2023
Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту внесення змін до містобудівної документації
Оголошення

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту внесення змін до містобудівної документації

22/03/2023
дивитись більше

Слідкуйте у мережах

  • 3.3k Fans

Анонси

Громадські слухання перенесено

Оголошено прийом заявок на Національний конкурс «Благодійна Україна-2022» – «Благодійність на захисті України»

Повідомлення про скликання громадських слухань концепції розвитку міського гідропарку в місті Здолбунів

Відбудеться позачергова сорок перша сесія Здолбунівської міської ради

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту внесення змін до містобудівної документації

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту внесення змін до містобудівної документації

Оголошення

Громадські слухання перенесено

Оголошено прийом заявок на Національний конкурс «Благодійна Україна-2022» – «Благодійність на захисті України»

Повідомлення про скликання громадських слухань концепції розвитку міського гідропарку в місті Здолбунів

Відбудеться позачергова сорок перша сесія Здолбунівської міської ради

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту внесення змін до містобудівної документації

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту внесення змін до містобудівної документації

Архів новин

Переглянути новини по категорії

  • Виконавчий комітет
  • Економіка та бізнес
  • Історія краю
  • Краєзнавство
  • Міська рада
  • Постійні комісії
  • Стратегія розвитку громади
  • Усі новини
    • Анонси подій
    • Безпека громади
    • Благоустрій
    • Бюджет громади
    • Вакансії в ОМС
    • Виконавчий комітет
    • Відеорепортажі
    • ВПО
    • Головні новини
    • Депутатська діяльність
    • Державні установи
    • Для підприємця
    • енергоефективність
    • Зайнятість
    • Здолбунівське бюро правової допомоги
    • Земельні питання
    • ЗМІ
    • Карантинні обмеження
    • Культура
    • Медицина
    • Оголошення
    • Оренда/приватизація
    • ОСББ
    • Освіта
    • Партнерство громади
    • Податкова інформує
    • Постійні комісії
    • Притулок для тварин
    • Проекти
    • Робота комунальних служб
    • Сільське господарство
    • Служба дітей
    • Соціальні питання
      • Для людей з інвалідністю
      • Насилля
      • Примусова праця
      • Субсидії
    • Спорт
    • Тарифи на комунальні послуги
    • Фонд соціального страхування
    • Фоторепортажі
    • Цивільний захист населення
    • Цифрова громада
    • ЦНАП

Хмаринка позначок

Covid- 19 ВПО Владислав Сухляк Глинськ Здолбунів Здолбунівська ДЮСШ Здолбунівська громада Здолбунівська міська рада Здолбунівський краєзнавчий музей КНП "Здолбунівська ЦМЛ" КНП «Здолбунівська міська лікарня» КП "Здолбунівводоканал" КП "Здолбунівкомуненергія" КП "Здолбунівське" Копиткове Копитківський старостинський округ Молодіжна рада Новомильськ Новосілки ОСББ ТЗОВ «Комунальних підприємств» ЦНАП благоустрій бюджет важка атлетика вакансії виконавчий комітет вимкнення електрики водопостачання відділ соціальних гарантій громадський бюджет депутат депутати 8-го скликання електропостачання житлові субсидії конкурс проєктів молодіжний простір постійна комісія працівники міської ради сесія Здолбунівської міської ради сміттєзвалище спорткомплекс тарифи цифрова громада штормове попередження

ОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ

Проєкти рішень міськради
Рішення міськради
Проєкти виконкому
Рішення виконкому
Розпорядження голови
Регуляторна політика
Нормативно-правові документи

КАРТА САЙТУ

Здолбунівська міська рада
35705, вул. Грушевського, 14, м. Здолбунів,
Рівненська область, Україна;
тел. +38 (03652) 22131 (приймальня);
+38 (098) 502 53 94 (приймальня)
+38 (066) 406 34 08 (приймальня)
e-mail: miskrada_zd@ukr.net

e-mail прес-служби: info.zdgromada@gmail.com

Технічне забезпечення та розробка порталу:
Олексій Козачок, 2021-2023
Відділ інформаційної політики, технологій
та захисту інформації.
info.zdgromada@gmail.com

При використанні документів, фото, відео матеріалів та іншої інформації - посилання на сайт обов'язкове.

© 2021-2022 Здолбунівська Громада - усі права захищено.

  • Головна
  • Оголошення
  • Зв’язатися з нами
  • Звернення громадян
  • Публічна інформація
    • Загальна інформація
    • Доступ до відкритих даних
    • Звіти про запити на публічну інформацію
    • “ProZorro”
  • SMART CITY
  • ЦНАП
  • Громада
    • Про громаду
      • Картка громади
      • Статут громади
      • Здолбунівська міська територіальна громада
      • Символіка громади
      • Герої не вмирають!
      • ІСТОРИЧНА ДОВІДКА
      • Старостинські округи Здолбунівської міської громади
      • #550 (без назви)
    • Населені пункти
      • село Богдашів
    • Картографія
      • Відкриті картографічні онлайн-сервіси
      • Мапи громади та міста
      • Генеральні плани
      • Карти Здолбунівського району
      • Історичні карти
      • Різні тематичні мапи громади
    • Різне
  • Влада громади
    • Здолбунівський міський голова
    • Секретар міської ради
    • Заступники міського голови
    • Старости
    • Структурні підрозділи апарату міської ради та її виконавчих органів
    • Депутати
      • Депутатський корпус
      • Депутатська діяльність
      • Постійні депутатські комісії
      • Мапа депутатських округів
      • Заклади позашкільної освіти
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконкому
      • Проєкти рішень виконкому
      • Рішення виконкому
  • Комунальні підприємства
  • КНП охорони здоров’я
  • Спортивні заклади
  • Державні установи
  • Громадськості
    • Фінансова підтримка
      • Громадський бюджет
      • Конкурс соціально-культурних проектів
      • Все для ОСББ
    • Соціальні послуги
      • Матеріальна допомога
      • Соціальні послуги, які можна отримати у Здолбунівській міській раді
      • Особам з інвалідністю
  • Економіка
    • Бюджет громади
    • Цільові програми
  • Туристу
  • Контакти
  • ОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ
    • Проєкти рішень міськради
    • Рішення міськради VIII скликання
    • Проєкти рішень виконкому
    • Рішення виконкому
    • Розпорядження міського голови
    • Регуляторна політика
    • Протоколи постійно діючих комісій
    • Документи, що регулюють діяльність міської ради
    • Нормативно-правовi документи
  • Старий сайт міськради
  • Методична допомога працівнику

© 2022 Здолбунівська міська рада - усі права захищено. При використанні інформації посилання на сайт обов'язкове.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In